La fiesta se completó con el sorteo de regalos y, tras ella, tocó hacer balance. Y este es altamente positivo: «Pasamos unha dura crise económica, a do 2008, e agora unha pandemia, así que non podo estar máis orgulloso de ter chegado a onde estamos con marcas punteiras. En algunhas, incluso somos os únicos de España que as ofrecemos, por iso creamos unha ampla carteira de clientes», explicaba el comerciante.
Cuatro puntales
No es fácil para el empresario determinar el secreto del éxito, pero él lo sitúa en cuatro puntos: el trato personal que se presta a los clientes, la decoración del local, la música que suena y la selección de marcas que ofrece. «Todo isto fai que teñamos unha identidade propia, que sexa relativamente doado identificar a alguén pola rúa vestido de Baldani», apunta García.
Vista la trayectoria ascendente del negocio, pese a los obstáculos que ha tenido que superar, solo cabría pensar en la expansión, pero el comerciante descarta por ahora esta posibilidad: «Hai anos pensámolo e agora, cando se achega á tenda xente de fóra, si que rexurde a idea, pero a día de hoxe escápasenos».
Con la buena marcha de la plataforma de ventas por Internet, que ha duplicado la facturación desde su lanzamiento, Daniel García tampoco ve tan necesaria esa expansión. Apostará por mejorar la tienda de Boiro y mejorar el posicionamiento web.